Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гнітецька Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Гнітецька Т. В. Моделювання об’єктів архітектури та дизайну із застосуванням передачі файлів з AUTOCAD в 3D MAX Designe [Електронний ресурс] / Т. В. Гнітецька, Г. О. Гнітецька // Теорія та практика дизайну. - 2012. - Вип. 2. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2012_2_7
| 2. |
Гнітецька Т. В. Дистанційний курс "Нарисна геометрія" у бакалавраті радіотхнічних та суміжних напрямків навчання [Електронний ресурс] / Т. В. Гнітецька // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Сер. : Радіотехніка. Радіоапаратобудування. - 2012. - Вип. 48. - С. 186-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_rr_2012_48_22
| 3. |
Гнітецька Т. В. Вплив програми "Бодіфлекс” на вдосконалення тілобудови й функціонального стану дівчат 17–20 років [Електронний ресурс] / Т. В. Гнітецька, І. Я. Андрієнко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2011. - № 3. - С. 55–58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2011_3_17
| 4. |
Гнітецька Т. В. Досвід організації профільного навчання за спортивним напрямом (профіль – туризм) [Електронний ресурс] / Т. В. Гнітецька, І. М. Войтович // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 139-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_34 Незважаючи на значну увагу науковців до проблеми профільного навчання старшокласників, питання організації навчання за спортивним напрямом різних профілів залишається недостатньо вивченим. Завдання дослідження - проаналізувати й узагальнити досвід організації профільного навчання старшокласників за спортивним напрямом за профілем "Туризм". Методи дослідження - аналіз літературних та документальних джерел; опитування; теоретичне моделювання, педагогічний експеримент. Під час організації профільного навчання старшокласників за спортивним напрямом за профілем "Туризм" може бути корисним досвід роботи таких вітчизняних закладів, як Чернігівська ЗОШ № 14, Луцька ЗОШ I - II ступенів - колегіум № 11, Волинський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою, Староконстянтинівська ЗОШ № 3 "Школа сприяння здоров'я", Лисичанська ЗОШ № 14 та Кремінська ЗОШ № 4; із зарубіжних - Російської Федерації - середня школа № 3 м. Псков та ЗОШ № 9 м. Єкатеринбург (Свердловськ).
| 5. |
Гнітецька Т. В. Взаємозв’язок функціональної та технічної підготовленості гімнастів 17−20 років [Електронний ресурс] / Т. В. Гнітецька, В. Гаврилюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2009. - № 4. - С. 23–25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2009_4_8
| 6. |
Гаврилюк А. П. Особливості тижневої динаміки фізичної працездатності молодших школярів у зимовий період року [Електронний ресурс] / А. П. Гаврилюк, Т. В. Гнітецька // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 49–51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_2_17 Експериментально визначено тижневу динаміку фізичної працездатності молодших школярів і проаналізовано її особливості в зимовий період навчального року.
| 7. |
Гнітецька Т. В. Проблеми підвищення якості знань з теоретичних дисциплін у студентів інститутів (факультетів) фізичної культури та здоров’я [Електронний ресурс] / Т. В. Гнітецька, Н. М. Ковальчук, В. Т. Яловик // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2015. - Вип. 2. - С. 412-417. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2015_2_54
| 8. |
Гнітецький Л. В. Аналіз дотримання здорового способу життя підлітками 12–15 років сільської місцевості та підвищення мотивації до нього [Електронний ресурс] / Л. В. Гнітецький, Т. В. Гнітецька // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2015. - Вип. 2. - С. 418-423. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2015_2_55
| 9. |
Гнітецька Т. В. Стріт-воркаут як засіб залучення різних верств населення до масової фізичної культури [Електронний ресурс] / Т. В. Гнітецька, Н. М. Ковальчук // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 8. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_8_8
| 10. |
Гнітецька Т. Характеристика вуличних видів гімнастики як засобів фізичної активності молоді [Електронний ресурс] / Т. Гнітецька, Л. Завацька, О. Голуб // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 2. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_2_9 Нині в молодіжному середовищі високу популярність мають вуличні види гімнастики. Однак на тлі широкої практичної популярності історія їх розвитку, досвід та обгрунтування організації занять ними недостатньо вивчені. Мета дослідження - розкрити особливості змісту сучасних видів вуличної гімнастики як інноваційних засобів рухової активності молоді й визначити аспекти вдосконалення їх організації. Методи дослідження - компоративний аналіз, узагальнення літературних та інтернет-джерел, опитування, облікування. Установлено, що в сучасному молодіжному середовищі найбільш популярні такі види вуличної гімнастики, як воркаут, паркур, фріран, акростріт, трикінг. Назва "вулична" грунтується на тому, що ця гімнастика реалізується на "відкритому" повітрі. Воркаут розглянуто як суміш гімнастичних і силових вправ на турніку, брусах, горизонтальних драбинах та інших "вуличних" конструкціях. Нині в "турніковій гімнастиці" розрізняють такі стилі: стріт воркаут, гетто воркаут, дворову гімнастику, джімбар, фрістайл-бар. До іншого напряму вуличної гімнастики ("акробатичного") відносять паркур, фріран, акростріт. Вони характеризуються як різновиди мистецтва володіння тілом у вуличних умовах, наприклад швидкого долання перешкод "вуличної місцевості" (бігом зі стрибками, акробатичними елементами, трюками), тощо. Схожість до них має трикінг - синтез акробатичних, каскадерських трюків та елементів класичних бойових мистецтв. Установлено, що вуличні види гімнастики мають високу травматичність і проводяться, зазвичай, у рамках самотренування молоді. Тому на сьогодні актуальна широка просвітницька діяльність із цього питання серед учасників вуличних рухових культур і фахівців сфери фізичної культури та спорту. Висновки: найбільш популярними видами вуличної гімнастики є воркаут, паркур, фріран, акростріт, трикінг. Їх оцінюють як екстремальну рухову діяльність із високим рівнем травматичності. Актуальним питанням подальших наукових досліджень є розробка способів попередження травматизму вуличних тренувань.
| 11. |
Макареня В. В. Соматичне здоров'я студента у контексті формування здоров'язбережувальної поведінки (теоретичний дискурс) [Електронний ресурс] / В. В. Макареня, Л. А. Завацька, Т. В. Гнітецька // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2017. - Вип. 2. - С. 242-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2017_2_36
| 12. |
Деделюк Н. Професійна адаптація студентів із різними типами нервової системи в умовах педагогічної практики [Електронний ресурс] / Н. Деделюк, Н. Ковальчук, О. Томащук, Т. Гнітецька, Л. Ващук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2019. - № 4. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2019_4_9 Висвітлено актуальну проблему професійної адаптації студентів в умовах педагогічної практики в закладах загальної середньої освіти. Зосереджено увагу на індивідуальних типологічних особливостях студентів. На основі аналізу наукових праць визначено, що адаптація визначається характеристиками, зумовленими специфікою творчої, навчальної та професійної діяльності, а також набутими студентами в процесі навчання. Мета дослідження - вивчення адаптаційних можливостей студентів з урахуванням різних типів нервової системи в умовах педагогічної практики. Використано аналіз психолого-педагогічної літератури, психологічні методи дослідження, анкетування, опитування, методи якісно-кількісного аналізу. На основі вивчення наукових праць встановлено, що студентам із сильною інертною та слабкою нервовою системою притаманне домінування конструктивного компонента на початку їх самостійної педагогічної практики. Характерною ознакою діяльності студентів-практикантів із сильною активною нервовою системою є здатність імпровізації та максимальної мобілізації своїх набутих умінь і навичок, творче оперативне виконання поставлених освітніх завдань. Аналіз практичної діяльності обох груп засвідчив, що пристосування до умов бази практики вимагає від студентів мобілізації адаптаційних можливостей. Процес підвищення адаптаційних можливостей майбутніх учителів фізичної культури з урахуванням різних типів нервової системи, а саме: рівня сили процесів збудження, гальмування, рівня рухливості нервових процесів, у професійній діяльності має індивідуальні особливості. Висновки: в умовах педагогічної практики у студентів із різними типологічними особливостями нервової системи виявлено фактори впливу на професійну адаптацію. Вона залежить і від характеру самих факторів, і від професійної, психологічної, фізичної підготовки молодих людей до самостійної роботи, і від ставлення до праці. Швидкість процесів професійної адаптації є одним з показників росту якості підготовки в закладах вищої освіти.Висвітлено актуальну проблему професійної адаптації студентів в умовах педагогічної практики в закладах загальної середньої освіти. Зосереджено увагу на індивідуальних типологічних особливостях студентів. На основі аналізу наукових праць визначено, що адаптація визначається характеристиками, зумовленими специфікою творчої, навчальної та професійної діяльності, а також набутими студентами в процесі навчання. Мета дослідження - вивчення адаптаційних можливостей студентів з урахуванням різних типів нервової системи в умовах педагогічної практики. Використано аналіз психолого-педагогічної літератури, психологічні методи дослідження, анкетування, опитування, методи якісно-кількісного аналізу. На основі вивчення наукових праць встановлено, що студентам із сильною інертною та слабкою нервовою системою притаманне домінування конструктивного компонента на початку їх самостійної педагогічної практики. Характерною ознакою діяльності студентів-практикантів із сильною активною нервовою системою є здатність імпровізації та максимальної мобілізації своїх набутих умінь і навичок, творче оперативне виконання поставлених освітніх завдань. Аналіз практичної діяльності обох груп засвідчив, що пристосування до умов бази практики вимагає від студентів мобілізації адаптаційних можливостей. Процес підвищення адаптаційних можливостей майбутніх учителів фізичної культури з урахуванням різних типів нервової системи, а саме: рівня сили процесів збудження, гальмування, рівня рухливості нервових процесів, у професійній діяльності має індивідуальні особливості. Висновки: в умовах педагогічної практики у студентів із різними типологічними особливостями нервової системи виявлено фактори впливу на професійну адаптацію. Вона залежить і від характеру самих факторів, і від професійної, психологічної, фізичної підготовки молодих людей до самостійної роботи, і від ставлення до праці. Швидкість процесів професійної адаптації є одним з показників росту якості підготовки в закладах вищої освіти.
| 13. |
Ковальчук Н. Еволюція масових гімнастичних виступів (кінець ХІХ ст. – початок ХХІ ст.) [Електронний ресурс] / Н. Ковальчук, В. Санюк, Т. Гнітецька, Н. Деделюк, О. Рода, С. Калитка, І. Ткачук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2020. - № 1. - С. 9-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2020_1_4 У 1882 р. відбулися масові гімнастичні виступи під назвою Всесокільські злети. Завдяки організаторам сокільського руху, який успішно розповсюдився на територіях інших країн, ідея масових гімнастичних виступів набула великої популярності серед молоді. Їх гедоністичне значення проявляється в естетичній видовищності, вони є потужним агітаційним засобом, піднімають патріотичний дух як учасників, так і глядачів, а також є об'єктом як внутрішнього, так і міжнародного туризму. Понад століття автори та творчі колективи шукають нові ідеї, розробляють технічне обладнання, створюють музичні та ритмічно-пластичні композиції для відображення тематики заходу, якому вони присвячені, та підвищення видовищності масових гімнастичних виступів. Мета дослідження - вивчити й узагальнити матеріали, які стосуються змін, що відбулися протягом століття в масових гімнастичних виступах. Досліджено теоретичний аналіз та узагальнення навчальної, науково-методичної, довідникової літератури й матеріалів Інтернет-мережі з означеної проблеми. У досліджуваному історичному періоді фізкультурні свята, гімнастичні виступи досягли небувалого розвитку й перетворились у своєрідну нову форму масового фізкультурного видовища. У свій час на еволюцію масових гімнастичних виступів суттєво вплинули творчі ідеї спортсменів та митців Радянського Союзу. Саме ними започатковано тематичні виступи, уведено новий динамічний стиль без довгих перешикувань "на одному диханні", розроблено схему побудови композицій із піками уваги глядачів. Уперше почали вводити у виступи поточні рухи, розбірні металеві гімнастичні прилади та фонову трибуну. І сьогодні в масових гімнастичних виступах існує стандарт відстані між учасниками на полі 2,8 метра, який запропоновано М. Сєрим. Висновки: масові гімнастичні виступи й до сьогодні не втратили своєї актуальності. Уже понад 130 років вони є засобом пропаганди спорту, виховання естетичних, моральних якостей та виконують гедоністичні функції. Сучасним рекордсменом проведення масових гімнастичних виступів стала Північна Корея.У 1882 р. відбулися масові гімнастичні виступи під назвою Всесокільські злети. Завдяки організаторам сокільського руху, який успішно розповсюдився на територіях інших країн, ідея масових гімнастичних виступів набула великої популярності серед молоді. Їх гедоністичне значення проявляється в естетичній видовищності, вони є потужним агітаційним засобом, піднімають патріотичний дух як учасників, так і глядачів, а також є об'єктом як внутрішнього, так і міжнародного туризму. Понад століття автори та творчі колективи шукають нові ідеї, розробляють технічне обладнання, створюють музичні та ритмічно-пластичні композиції для відображення тематики заходу, якому вони присвячені, та підвищення видовищності масових гімнастичних виступів. Мета дослідження - вивчити й узагальнити матеріали, які стосуються змін, що відбулися протягом століття в масових гімнастичних виступах. Досліджено теоретичний аналіз та узагальнення навчальної, науково-методичної, довідникової літератури й матеріалів Інтернет-мережі з означеної проблеми. У досліджуваному історичному періоді фізкультурні свята, гімнастичні виступи досягли небувалого розвитку й перетворились у своєрідну нову форму масового фізкультурного видовища. У свій час на еволюцію масових гімнастичних виступів суттєво вплинули творчі ідеї спортсменів та митців Радянського Союзу. Саме ними започатковано тематичні виступи, уведено новий динамічний стиль без довгих перешикувань "на одному диханні", розроблено схему побудови композицій із піками уваги глядачів. Уперше почали вводити у виступи поточні рухи, розбірні металеві гімнастичні прилади та фонову трибуну. І сьогодні в масових гімнастичних виступах існує стандарт відстані між учасниками на полі 2,8 метра, який запропоновано М. Сєрим. Висновки: масові гімнастичні виступи й до сьогодні не втратили своєї актуальності. Уже понад 130 років вони є засобом пропаганди спорту, виховання естетичних, моральних якостей та виконують гедоністичні функції. Сучасним рекордсменом проведення масових гімнастичних виступів стала Північна Корея.
| 14. |
Гнітецька Т. Вплив занять легкою атлетикою та фітнесом на темп старіння жінок 40–60 років [Електронний ресурс] / Т. Гнітецька, С. Савчук, Н. Ковальчук, Л. Завацька // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2021. - № 3. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2021_3_11 У наукових публікаціях останніх років мало висвітлене питання порівняльного аналізу впливу різних видів рухової діяльності для сповільнення темпів старіння жінок країни. Мета дослідження - визначити ефективність занять легкою атлетикою та оздоровчим фітнесом на стримання процесу біологічного старіння жінок України 40 - 60 років. Методи дослідження - аналіз, узагальнення літературних та інтернет-джерел, методика оцінки біологічного віку за В. П. Войтенко (дослідження маси тіла, артеріального тиску, статичної рівноваги, анкетування суб'єктивної оцінки здоров'я), математична статистика. Установлено, що середні по групі показники дійсного біологічного віку (ДБВ) в обстежених жінок-легкоатлеток становлять 32,7 +- 5,89 років, належного біологічного віку (НБВ) - 45,4 +- 1,31, темп старіння (ТС) - (мінус) 12,8 +- 5,34 (p << 0,05). Величина кореляційного зв'язку (r) між показниками стажу занять (СЗ) легкою атлетикою та біологічного віку (БВ) у жінок 40 - 60 років дорівнює 0,43. Показники ДБВ у жінок такого самого віку, які займаються фітнесом, становлять 47,2 +- 9,64 року, НБВ - 50,7 +- 0,68, ТС - (мінус) 3,5 +- 0,81. Величина кореляційного зв'язку між БВ і СЗ у жінок фітнес-групи - (мінус) 0,45. Встановлено, що за наближено однакового паспортного віку та стажу занять у жінок 40 - 60 років, які займалися легкою атлетикою, на рівні спорту вищих досягнень у середньому 13,3 +- 3,84 року темпи старіння в 3,7 разу повільніші (p << 0,05), ніж у тих, які займаються фітнесом (9,5 +- 3,36 року). Кореляційний зв'язок середнього ступеня показників БВ і стажу занять підтверджує, що на сповільнення темпів старіння жінок впливає не лише стаж рухової діяльності, а й інші ендо- й екзогенні фактори тощо.
| 15. |
Гнітецька Т. В. Інтерактивний графічний редактор для дистанційного навчання курсу нарисної геометрії і інженерної графіки [Електронний ресурс] / Т. В. Гнітецька, Г. О. Гнітецька // Сучасні проблеми моделювання. - 2020. - Вип. 20. - С. 82-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cpm_2020_20_12
| 16. |
Гнітецька Т. В. Курс "Інженерна та комп’ютерна графіка" для студентів технічних університетів [Електронний ресурс] / Т. В. Гнітецька, Г. О. Гнітецька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2022. - Т. 90, № 4. - С. 89-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2022_90_4_9
|
|
|